Jarang Online , Jarang Update

0041_623f_large


Assalamualaikum dan Hi everybodyyy!
Sekejap je dah hujung minggu plus masuk bulan dua. GRRR.. means 9 bulan lagi sebelum SPM. Yes, I'm Seventeen now. Susah betul nak terima hakikat tuh. Rasa macam baru je masuk form 1. Dulu-dulu nampak senior sekolah, semua coolcool je. Tapi saya jadi half senior*sebab ada Form 6* nampak macam budak nerd je. Takpe-takpe saya relax je. Yang penting SPM gempak.
Sekarang memang setiap hari sibuk ngan homework. Tahun lepas dahla main-main, so tahun ni faham-faham jelah usaha kena banyak mana. Kadang tuh habis tersengguk-sengguk dalam kelas. Tapi saya tahan*kena capai matlamat NO TIDUR*. Hahaha. :D Bestlah, budak form 1 plus 2 tak PMR kan? Sincerely, saya cakap PMR senang je. Konpem lepas ni saya cakap SPM senang. Let's see....
By the Way, SMK Alor Akar barubaru ni diiktirafkan sebagai sekolah kluster. TahniahTahniah ! Tumpang gembira jugak walaupun sedar tahun ni tahun akhir. Tsk.Tsk. -,- Semoga SMKAA terus maju dan cemerlang. :))

*Hujung minggu ni cuti 3 hari. Boleh siapkan HW.

No comments:

Post a Comment

designed by Charming Templates