UPS END, PSPM START.


Assalamualaikum dan Hai semua :))
Again, it's me. Pejam celik pejam celik dah tinggal kurang dari 5 minggu lagi ( entah betul ke tak) SEMESTER 1 dekat matrik. Ya Allah cepat betul masa berlalu. Haritu dah exam UPS 1 dan sekarang kena exam PSPM 1 pulak. Takutnyaaaaaaa :'( .  Nak baca bio yang never ending story punya bab, math yang  banyak tak paham , chemistry yang makin lama makin susah dan sc komp yang hanya satu2 subjek gua target A. Haaaaaaa nampak tak gua manyak takut sama pspm maaaaa!

Okay, result UPS 1 haritu was so not bad laaaa... Pendekkan cerita, gua dapat pointer 3.0 jeeee. ( Syabira kau kena bersyukur) . I told my mom, she said i need to get pointer 3.5 and above. Apapapun , gua bersyukur , atleast takde fail dalam mana2 subjek. PSPM memang susah, gua tahu..... so kena doublekan usaha gua yg ciput ni. Dahlah malas nak buat tuto ..... berangan je dalam bilik.

PSPM ni gua target atleast gua dapat 3.5 ke atas. 25 October 2013 kitaoarng dah start exam PSPM 1. See tak lama lagi nak cuti semester, eh , PSPM 1. Sebenarnya dah excited bila dapat balik utk hari raya haji nanti tapi nervous sebab lepas cuti ada MUET !! DAN  STUDY WEEK ! LEPAS TU PSPM 1.
Fuhhhh banyak betul cabaran lepas cuti.

Okaylah, sebelum gua mengarut banyak lagi pasal pspm. Lebih baik gua stop.

GOOD LUCK UTK RAKAN2 SEPERJUANGAN MATRIK YG LAIN. KITA BOLEH! 4 FLAT 4 FLAT! DAN BAND 6 FOR MUET !!!!!
*Tetiba guna gua pulak. Sorry.

No comments:

Post a Comment

designed by Charming Templates