UPU oh UPU !


Assalamualaikum dan Hai semua :)

Keputusan UPU bagi lepasan SPM 2012 pun dah keluar. Lambat update pasal ni. Hehehe.
*klik untuk tumbesaran*

Alhamdulillah saya dapat UPU - UITM dalam kos Diploma Kejuruteraan Awam di UITM Pasir Gudang Johor. Tapi ditempatkan
sementara UITM Jengka Pahang.. LOL SEMENTARA LAGI ?!!!! Matrik pun dapat sementara kat Perak. Inikah nasib kuuu?? Hahahaha.
*Untunglah dapat kampus baru .......* Kata orang camtu ah. Mak saya pun terkejut yang sy dapat sementara kat Jengka. Kalau kira2
Jengka tu dekat je ... Maybe jauh sikit macam pergi Pekan. Dalam 65km gitu ah. Tapi ... pasir gudang kat johor tuh saya check kat
google maps , HUJUNG JOHOR :O Dekat dengan singapore. Jauh 380 km habaqq maiii... *Eh cakap penang kejap* Sama je kalau pergi
Perak punn...

Fikir punya fikir saya buat keputusan untuk pergi Matrik Perak / Kelantan *saya dapat sementara kat perak je* . Lagipun
Kat Johor takde saudara mara. Yelah kalau setakat matrik pun tak sampai 6 bulan je duk Perak ( khabarnya kena duk sana satu
sem) . Kalau diploma ?! 3 tahun ! Kelantan tak kisah ah memang ramai sedara , sepupu. Lagipun  saya fikir baik saya pergi
matrik cuz saya belum decide lagi nak amik medic or engineering. Dan mungkin kalau saya dapat Chemical Engineering untuk UPU
mungkin saya pergi kott.. InsyaAllah setahun tu saya akan tempuhi dengan sabar dan berusaha untuk dapat result sekurang-kurangnya
3.5 ke atas... Tunggu saya UITM ! Saya akan datang untuk buat ijazah kat sana. hahahahaha.

p/s: seronoknya kawan2 yg lain pergi matrik penang. FOREVER ALONE KAT PERAK. hehehe

Tahniah sape yg dapat UPU. Buat keputusan dengan baik baik ! All the best :)

No comments:

Post a Comment

designed by Charming Templates