SELAMAT HARI GURU


Assalamualaikum dan Hai semua :)

16 ME1 2013 - Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Guru kepada semua guru-guru di Malaysia dan guru yang telah mengajar saya dari SK Assunta Convent hingga saya ke SMK Alor Akar. Juga tidak lupa pada ustaz dan ustazah yang telah ajar saya membaca Al-Quran, tajwid dan berkaitan dengan pendidikan Islam di sekolah agama. Tanpa mereka, tiadalah ilmu yang dapat saya belajar. Tiadalah pengetahuan dalam diri saya untuk berjaya. Mungkin saya taklah begitu rapat dengan semua cikgu di sekolah tetapi saya tetap menghormati mereka.



JASAMU DIKENANG SELAMA-LAMANYA :)

Gambar sekolah rendah takde sebab masa tuh sorang2 mana ada phone / camera sendiri. Lainlah budak2 sekarang, sekolah rendah dah pakai IPhone .... 

No comments:

Post a Comment

designed by Charming Templates