I'm back after a long time.

Assalamualaikum & Hello.


Setelah lama meninggalkan dunia blog, kini saya kembali. Tahun lepas saya tak sempat nak update blog ni. Lagipun saya malas nak update. hehehehe. SPM dah habis dan saya kini sedang menunggu result. SO, kerja saya hanya duduk rumah. Tapi, kadang2 saya gi belajar kereta. Now, tengah tunggu nak buat test JPJ je. Minggu depan kutt. Lepas nih boleh ah bawak kereta sendiri. Takyah suruh orang hantar dah pasni.


Ingatkan nak kerja masa bulan Disember 2012 tapi banyak benda tak settle. Pastu sampai sekarang tak kerja2. Tak merasa ah duit sendiri lagi. -,- Takpe tu tak penting lagi. Kalau boleh nak je kerja tunas manja ke apa ke, asalkan dapat duit. Tapi...... Tak kesampaian. hehehehe.


Okaylah, sampai sini buat post pertama 2013. Nanti update lagi :D

Ya Allah, kau lembutkanlah hati pemeriksa kertas pelajar angka giliran CK016A060 dan pelajar SMK Alor Akar agar kami mendapat keputusan cemerlang. Amin.

No comments:

Post a Comment

designed by Charming Templates