Weeee :)



Assalamualaikum dan Hai semuaa :) Dah lama rasanya saya tak ber-blog. Saya terpaksa tutup sekejap blog nih. Sayang nak delete blog nih, sebab followers pun dah banyak. Heee ;3 Then, sekarang baru ada masa balik nak tulis post eventhough saya tahu tahun ni maybe saya RARELY ONLINE. Ceh, tak tahu betul ke tak. Tahun ni saya SPM CANDIDATE kan? Alhamdulillah, saya dapat 9A+. Hahaha. Macam tak mungkin je.

Budak-budak sekolah esok kena pergi sekolah dah esok. Really sad, but kena pergi. No paksa-paksa. Hahaha. Saya pun esok dah nak sekolah, tak tahu macam mana tahun ni. Tahun lepas, saya admit yang saya memang-really-betul tak concetrate sangat. HONEYMOON YEAR lah katakan. So, tahun ni saya kena work hard habis kalau nak dapat result tergempak.

So, Happy New Year and Welcome back to School :D

No comments:

Post a Comment

designed by Charming Templates