No words.

Assalamualaikum and Hello Everyone :)
Sekarang semua budak-budak sekolah tengah bercuti kan? Same with me. Sekolah tiga minggu then  cuti seminggu. Holidays mean homework kan? Biasalah dah nak SPM ni, memang banyak homework lah kan saya nak buat. Tapi, Alhamdulillah saya dah buat separuh. Nasib baik ada 3 hari lagi cuti. Tapi this weekend memang jadual saya full sebab tuition+tuition ganti.
Baru-baru ni, saya join match bowling. Saya bukanlah pro. Saje je nak join , nak hilangkan stress study. Nama pun peringkat negeri, semua orang pro gila. Tapi nasib baik saya bukan last. Hehehe. Then this holiday juga, saya pergi main bowling dengan makcik+keluarga saya. Banyak kali betul masuk longkang. Hahaha :D

"The worst feeling I have now, I feel my BEST friends  is ignoring and abandoned me"
Go ahead now and ignoring me cause I know there is someone is better than you. 

No comments:

Post a Comment

designed by Charming Templates